marți, 27 decembrie 2011

Oda conducatorului iubit!...



Va propunem, spre amuzament, la sfarsit de an, noua oda inchinata marelui “om cu intelepciune militara si romaneasca” Gabriel Oprea, de catre dl. Mihai Iliescu, sluga de serviciu a Puterii, care, in numele a 92% din rezervistii MApN, isi permite sa-l critice pe dl. Rasvan Dumitrescu si sa-l califice drept “suburban si necivilizat” pe Col. (r) Mierlici de la Piatra Neamt, pentru pozitia exprimata in emisiunea “Subiectiv” (ANTENA 3), din 08.12.2011.
Si o face asa cum a invatat d-sa, pe vremuri, mergand cu pâra la partid, adica la CNA!...
In numele celorlalti 92% dintre rezervisti, care nu beneficiaza de favorurile d-lui Iliescu, obtinute prin pozitia “sluj” si chelalaitul de rigoare, va indemnam sa cititi cele de mai jos si sa va cruciti. 
Iar daca veti considera ca, in numele demnitatii si onoarei militare, ipochimenul cu grad de general merita bagat in seama, va indemnam sa-i raspundeti pe orice cale si la orice for tutelar.

Honor et Patria! Vae victis!

PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU



17 comentarii:

  1. ...ba, iliescule,cand iti citesc toate aceste titluri imi aduc aminte de filiera de la pitesti si de cea din AISM, care v-au facut pe toti doctori si profesori, cand voi n-ati stiut nimic altceva decat sa deschideti usile cu capul...foarte bine ca au crescut pensiile celor care au iesit pe legea veche, dar de ce nu ati sarit ca arsi atunci cand niste neica nimeni ca boc si basescu ne-au umilit , spunand public ca beneficiem de pensii nesimtite?...ce, ma, ni le-am dat singuri?...si de ce nu v-ati batut pentru ca legea 164/2001 sa se aplice retroactiv si celorlalti pensionari, daca tot s-a ajuns la aplicarea retroactiva a legii?...ca atunci chiar ar fi avut de castigat...si cu ceilalti 8% ce faceti? ...de ce nu ati militat ca, pana se judeca procesele, sa le ramana pensiile la acelasi cuantum, asa cum s-a intamplat in cazul civililor?...ce tot ii dati cu iesirea la pensie la nu stiu ce varsta?...pai nu stii ma cum a fost?..adica tu nu stii, ca ai fost la SPP, nu in unitati operative supuse restructurarii/desfiintarii...pai iti spun eu ma, daca tu nu stii...daca aveai ghinionul sa se desfiinteze unitatea in care erai incadrat si sa ai 20 de ani vechime nu ti se mai dadea alt post, chiar daca mai erau, ca sa te determine sa ceri pensionarea...nu s-au publicat niciodata toate locurile libere si nu s-au organizat concursuri cinstite pt incadrarea lor...erau ocupate de cei care cotizau mai mult, asa cum, sunt sigur, ai procedat si tu si oprea, de ati obtinut atatea grade si titluri...asa ca, ciocul mic...daca sunteti asa de tari si va pasa de pensionarii militari luptati-va pentru drepturile lor...iar daca va displace ca ies in strada, bateti cu pumnul in masa in spatele usilor inchise, sa stie neavenitii de boc & comp. ca au de-a face cu generali adevarati, nu cu taraie brau, cu care pot sterge pe jos sau prin alte locuri...dar cand tu te adresezi unui presedinte de institutie a statului cu ,, excelentei sale " imi dau seama ce sange ai in tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Astfel de oameni de nimic au adus in derizoriu gradele militare si nu numai. Nu este nici o diferenta intre hotii de buzunare si acesti adevarati banditi care fac trafic cu grade si alte insemne ale statului roman. Iliescu - profesor doctor? Imi este scarba de astfel de oameni care duc in jos societatea romaneasca. Treziti-va militari si dati de pamant cu acesti impostori! Infierati-i pentru ca in veci exemplul lor sa nu mai fie preluat!...

    RăspundețiȘtergere
  3. tov anonim cred ca nu stii despre care ILIESCU se vorbeste in articol pentru ca e cu totul altul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Maaaaare e gradina ta Doamne! Dar nu credeam ca si generalii (prof.univ.dr.etc) sar gardul.
    Cum isi permite asta sa vorbeasca in numele meu? Doar pentru ca 92% (si el e aici!) este mai mare decat 8%, in care sunt eu, o "cantitate neglijabila"? Doar atat il duce mintea?

    Domnu' general, profesor de... nu stiu ce, va dau un sfat, mic, asa... de 8%: TĂCEŢI! Macar tăceţi, pentru ca cei 8%, cum le ziceti dv, au fost cei sacrificati pentru intrarea tarii noastre in NATO. Nu dv, cu siguranta nu dv, si nici mare parte din cei 92%.
    Toti ne-am facut datoria, asa cum si pana cand ne-a cerut-o Ţara! Dv. pana la varsta de pensie - ati fost norocos!- eu, pana mi s-a desfiintat unitatea, la doar 44 de ani neimpliniti!
    Am avut ghinion ca m-am nascut dupa dv?
    Sau trebuie sa ma consider norocos ca, impreuna cu ceilalti din 8%, am putut face ceva, constienti ca trebuie facut, atat pentru ARMATA cat si pentru cea pe care aceasta o slujea: ŢARA! E acel "ceva" cu care dv. nu va puteti mândri!
    NU, dv. doar vă guduraţi. Iar ca sa intelegeti corect termenul la care m-am referit, aveti "traducerea" aici: http://dexonline.ro/definitie/gudura).
    Aceasta atitudine, a dv, nu este compatibila cu calitatea de militar, si, cu atat mai putin, cu cea de general, care vede in juru-i numai "excelenţe". Atunci, pentru caporalul român, acum in Afganistan, dv, d-le general, ce sunteti, sau cine?
    Sa-i lasam pe ei sa spuna. Va doresc succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. http://exploziv-news.ro/categoryblog/section-blog/151-abc/968-in-timp-ce-geta-se-plimba-cu-trotineta-mapn-conducerea-ancmrr-si-cea-a-scmd-adopta-sloganul-ubi-panis-ibi-patria-.html

    RăspundețiȘtergere
  6. asa am fost mereucu spinarea indoita.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am iesit la pensie ,anticipat cu gradul de colonel.Desi am conestat decizia primita si am trimis documente prin care am arata ca am lucrat in viata civila dupa iesirea la pensie(si d-l Oprea a declarat ca aceasta perioada se pune) pe Internet apare o suma mai mica cu 10 lei fata de cea din decizia contestata.Cei de la nr.de telefon pus la dispozitie nu cunosc niciodata nimic despre situatia ta si vorbesc numai in dodii. In seara de 26 dec.2011 dupa ce consltasem iar lista de pe Internet ma plimbam suparat pe strada.Deodata opreste o masina si aud o voce vesela_
    -Salut colonele!!
    Ma apropii curios si recunosc un fost subofiter cu care lucrasem si a carei pensie in urma recalcularii o depasise pe a mea.
    --Va salut raspund eu politicos (pentru ca daca inainte gradul batea functia ,acum pensia bate gradul) si ma indepartez gandind:
    -De ce mi-a trebuit mie scoala militara ,academie,cursuri de formare(Apropo -Am stat departe de famile 7 ani neintrerupti)cand ma puteam face subofiter si ieseam din armata cu o pensie mai mare ca a unui colonel?

    RăspundețiȘtergere
  8. Felcerul Iliescu a ratat marele prilej de a tăcea dracului din gură. Oricum, pe mine nu mă reprezinți civil Iliescu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Un mare KK şi acest Iliescu care are acelaşi parfum cu şeful lui- Oprea !

    RăspundețiȘtergere
  10. Dar chiar nu-i poate nimeni matura dintii din gura acestui impostor?

    RăspundețiȘtergere
  11. Ilisecu asta ,face parte din cei -generic-numiti :DobiBoci=adepti bishnitzar de TroCoceni.Asemenea specimene,nu trebuiesc iertate,nici dupa.......

    RăspundețiȘtergere
  12. Cuvintele de mai jos nu-mi apartin,dar subscriu din toata inima:
    Dati-va, fratilor, demisia din ANCMRR!
    Uneori suntem si noi, fostii militari, demni de tot plansul.
    Sa citim impreuna art. 3 din statutul ANCMRR (e pe site la ei): “Funcţionează sub înaltul patronaj al preşedintelui României, în calitatea sa de comandant al Forţelor Armate şi sub patronajul Ministerului Apărării Naţionale, ministrul fiind Preşedinte de onoare.”
    Este in regula?
    Rezulta, ca orice membru ANCMRR este “patronat” de Oprea si Basescu. Din start cine este membru ANCMRR, accepta sa fie patronat de Oprea si Basescu si atunci plange degeaba daca are si pensia militara desfiintata, practic el a acceptat sefia celor 2 si deciziile lor.
    Cine nu e de acord cu acest lucru, calea cea mai clara este sa isi dea demisia din ANCMRR. Si eu am fost membru ANCMRR si cand am constatat (asta dupa ce mi-a spus un amic de acel articol, eu oricum n-as fi citit statutul vreodata) ca cei care ma “patroneaza”, mi-au taiat si 30% din fosta pensie militara, mi-am dat demisia si gata.

    Dati-va, fratilor, demisia din ANCMRR! Ii doare precis, mai ales ca e vorba si de niste cotizatii ce trebuie platite acum la sfarsit de an pentru 2012.

    Am gasit si un model de demisie, vi-l las aici:

    Domnului Preşedinte al Filialei A.N.C.M.R.R. “…………….”
    Domnule Preşedinte,
    Subsemnatul P.(u) ……………………….., CNP ........................., rezervist în evidenţa Ministerului Apărării Naţionale – livret militar cu seria ........., nr. ................., membru A.N.C.M.R.R. – Filiala “…………………, legitimaţie nr. 321, vă aduc la cunoştinţă decizia mea de autosuspendare din calitatea de membru al A.N.C.M.R.R., până în momentul în care asociaţia nu va mai fi “patronată” de actualul ministru al apărării – Gabriel Oprea şi/sau actualul comandant al Forţelor Armate – Traian Băsescu.

    Motivaţie: În baza art. 3 din propriul statut, A.N.C.M.R.R. „Funcţionează sub înaltul patronaj al preşedintelui României, în calitatea sa de comandant al Forţelor Armate şi sub patronajul Ministerului Apărării Naţionale, ministrul fiind Preşedinte de onoare”, insa ambii nominalizaţi în articol au acţionat contra intereselor militarilor în rezervă şi în retragere, prin contribuţia la abrogarea dreptului la pensie militară prevăzut de art. nr. 11 din Legea 80/1995/Statutul Cadrelor Militare şi Legea nr. 164/2001/Legea Pensiilor Militare, abrogarea acestui drept, fiind si o situatie necaracteristica unui stat de drept.
    Menţionez că atitudinea mea nu este contrară asociaţiei în ansamblul său, ci doar a persoanelor menţionate, conflictul de interese fiind suficient de evident astfel încât, în calitate de membru al A.N.C.M.R.R. să accept un “patronaj” ale cărui acţiuni sunt îndreptate contra intereselor rezerviştilor.
    În situaţia în care statutul A.N.C.M.R.R. nu permite procedura de autosuspendare, vă rog să consideraţi decizia mea ca fiind demisie începând cu data acestei notificări.
    Cu stimă,

    P.(u) ………………………………………….. Data ………………………..

    Notă: P.(u) = pensionar unitar
    Cereti nr. de inregistrare! Acel tip de demisie desi pare onorific, e un act scris, dar si o acuzatie care la schimbarea vremurilor va poate aduce avantaje. Este cunoscut si de conducerea ANCMRR, intrucat cel putin un sef de filiala ANCMRR a pus pe masa celor de la conducerea ANCMRR, astfel de demisii. De aici probabil si marea grija a ANCMRR pentru rezervistii nemultumiti de OUG 1/2011.
    Data viitoare, pentru cei care aveti obligatii de rezervist, voi atasa modelul de demisie din calitatea de rezervist si automat din orice functie la mobilizare – prin autodegrevarea de obligatiile juramantului militar. 4 exemplare: CSAT, cele 2 comisii de aparare din Parlament si la Oprea, scurte, fara aprobari, fara povesti. Sa nu va para simbolistic, nu e deloc!

    RăspundețiȘtergere
  13. mai iliescule,de unde dracul,ai tu atatea titluri ?cum ai ajuns tu general,mai prostule.cate maini ai sarutat ca sa ajungi general ?esti rusinea,armatei romane,porcule.

    RăspundețiȘtergere
  14. SPP .... sluga la dirloaga. La asa pliticieni asa paznici

    RăspundețiȘtergere
  15. Va multumim domnule Col. Moraru! Un sfat practic, la obiect.
    Daca ne vom mobiliza, ii vom bate pe ticalosi!
    LA MULTI ANI, CU SANATATE SI BUCURII!
    Cu respect,
    Col. Aionitoaie Dumitru

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi anii camarazi,
    Bine ar fi ca gl.Iliescu sa-si de-a demisia si sa dispara din frunrea asociatiei. Altfel, suntem obligati sa spunem cum a luat titlurile cu care semneaza si apartamentul la care nu avea dreptul.Ceva asemanator cum a luat Oprea gradele.

    RăspundețiȘtergere

Este binevenit oricine doreste sa comenteze! Rugam sa va inserati numele si datele de contact, din respect fata de cititori. Atacurile la persoana, injuriile, opiniile fara legatura cu subiectul prezentat vor fi sterse. Persoanele care doresc raspunsuri sau precizari oficiale, trebuie sa se adreseze conform "Normelor de comunicare in cadrul SCMD" (afisate pe pagina Secretariatului General al SCMD.